۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
شناسایی ۳۳۲ نفر واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در شرق استان سمنان
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

شناسایی ۳۳۲ نفر واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در شرق استان سمنان

شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از شناسایی ۳۳۲ نفر واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در شاهرود خبر داد و گفت: این افراد برای تشکیل پرونده به بانک مسکن معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر عمیدی ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه درمجموع دو هزار و ۷۶۸ نفر از شاهرود در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: از این تعداد ۳۳۲ نفر واجد شرایط در این طرح شناسایی شدند.

وی با اشاره به معرفی این افراد به بانک مسکن برای تشکیل پرونده اظهار کرد: ۳۵ درصد از این افراد وجه تعیین‌شده از سوی بانک را واریز نکردند که در صورت عدم واریز وجه تا پایان شهریورماه از فهرست حذف خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه سهم متقاضی است، تصریح کرد: از این تعداد تنها ۲۱۴ نفر این مبلغ را واریز کردند.

عمیدی با تأکید بر اینکه در این طرح ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به متقاضی پرداخت می‌شود و مابقی طی مراحل ساخت از متقاضی دریافت خواهد شد، اعلام کرد: دو طرح ۹۶ واحدی در شهرک‌های کوثر و فدک در شاهرود در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها در مرحله کسب پروانه و انتخاب پیمانکار قرار دارد و نقشه‌ها و سایت پلان آن‌ها در دست انجام است، گفت: سهمیه شاهرود در طرح اقدام ملی مسکن یک هزار و ۴۱۶ واحد است.

کد خبر: ۴۱٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha