۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
۵۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در شاهرود تامین شد
استاندار سمنان:

۵۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در شاهرود تامین شد

شاهرود - استاندار سمنان با بیان اینکه در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهرود، بالغ بر ۵۰۰ هکتار زمین تامین شده است، گفت: اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن با روند خوبی در این شهرستان روبرو است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر شنبه در نشست شورای اداری شاهرود به میزبانی سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، نهضت ملی مسکن را یکی از توفیقات خوبی دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد: سمنان به لحاظ اجرای تعهدات در زمینه نهضت ملی مسکن دومین استان کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن در زمره اقدامات دولت سیزدهم در راستای تسهیل خانه دار شدن مردم است، افزود: در شهرستان شاهرود بالغ بر ۵۰۰ هکتار زمین برای این منظور تامین شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه بنیاد مسکن نیز اقدامات با احداث ۹۹۵ واحد مسکونی روستایی در حال پیشرفت است، تاکید کرد: پیشبرد اهداف دولت سیزدهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهرود، از مهمترین راهبردهای دولت است.

هاشمی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در دو سال و نیم دولت سیزدهم ۱۵۰ پروژه عمرانی را در دست اجرا و یا عقد قرار داد دارد، ابراز کرد: این طرح ها در زمینه مسکن و راه و ارتقای ایمنی و ... بوده و توانسته ثمرات خوبی نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه این ۱۵۰ پروژه دو هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان اعتبار داشته است، ابراز کرد: طرح هایی مانند سه راهی مجن، ارتقای محور طرود، شاهرود- آزادشهر، میاندشت، پروژه حفاظت از یوز آسیایی و ... در زمره این طرح های ارزشمند است.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: از محل اجرای مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان تاکنون بالغ بر ۱۰۶ درصد اعتبارت عمرانی محقق شده و تخصیص یافته است.

هاشمی با بیان اینکه تمهیدات صورت گرفته در دولت سیزدهم شاهد کاهش چشم گیر بیکاری در استان سمنان هستیم، تاکید کرد: در کنار نهضت ملی مسکن، طرح احیای واحد های راکد از دیگر موفقیت های دولت سیزدهم در استان بوده است.

کد خبر: ۲۷۳٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha