۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
مشکل پرسی گاز در آبادان و خرمشهر رفع می‌شود/ عذرخواهی از مردم آبادان
فرماندار ویژه آبادان:

مشکل پرسی گاز در آبادان و خرمشهر رفع می‌شود/ عذرخواهی از مردم آبادان

آبادان- موسوی، فرماندار ویژه آبادان گفت: طی روزهای آینده مشکل پرسی گاز در آبادان و خرمشهر رفع می‌شود و هم اکنون تقسیم کار به منظور خدمات رسانی بهتر صورت گرفته است.

سید زین العابدین موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مشکل کمبود گاز اظهار کرد: صبح امروز مدیرعامل تاپیکو از تهران با هیئت همراه به دعوت جلیل مختار یکی از نمایندگان آبادان در مجلس و سایر نمایندگان به آبادان سفر کردند.

وی افزود: جلسه‌ای با موضوع مشکل کمبود گاز برگزار شد زیرا در حال حاضر آبادان و بعضی از شهرهای خوزستان با این معضل درگیر هستند و یکسری ناهماهنگی‌ها و موضوعات نظارتی بوده است.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: از همه مردم شهرستان آبادان عذرخواهی کرده و اعلام می کنم هر فردی در وظایف امور محوله کم کاری کرده خودم به عهده می‌گیرم.

موسوی توضیح داد: مقرر شد مصرف روزانه که ۶۰ تن بود تا ۹۰ تن تامین شود البته مدیر پخش فرآورده‌های نفتی آبادان نیز قول داده است بالاتر از این ظرفیت نیز تامین شود.

وی ابراز امیدواری کرد: تعداد کشنده‌هایی که کار انتقال را انجام می‌دهند از دو کشنده به هفت کشنده تبدیل شد که این کار را جلیل مختار، یکی از نماینده‌های مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انجام داد و حتی چنانچه بیش از نیاز باشد نیز تامین می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد: طی روزهای آینده مشکل پرسی گاز در آبادان و خرمشهر رفع می‌شود و هم اکنون تقسیم کار به منظور خدمات رسانی بهتر صورت گرفته است.

موسوی گفت: باید به سمتی برویم که روند گازکشی آبادان سرعت داده شود و چنانچه مشکلی وجود دارد برای خدمات رسانی بهتر به مردم رفع شود.

کد خبر: ۴۰٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha