۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
حل معضلات و مشکلات فعالان اقتصادی از دغدغه‌های مهم نمایندگان مجلس
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس تاکید کرد:

حل معضلات و مشکلات فعالان اقتصادی از دغدغه‌های مهم نمایندگان مجلس

هرمزگان-نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با بیان اینکه اجماع خوبی در بین نمایندگان برای حل معضلات اقتصادی به وجود آمده است، گفت: حل معضلات و مشکلات فعالین اقتصادی از دغدغه های مهم مجلس است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد جباری شامگاه پنج شنبه در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار داشت: ایجاد دبیرخانه و ایجاد شورای راهبردی از جمله اقداماتی بود که برای تسهیل سازی قوانین در مجلس تشکیل شده است.

وی افزود: حل معضلات و مشکلات فعالان اقتصادی در برهه کنونی یکی از دغدغه های مهم نمایندگان مجلس است.

جباری استفاده از پیشنهادات و نظریات فعالان بخش خصوصی و نخبگان اقتصادی را یکی از راهکارهای کلیدی برای هموارسازی مسیر برای رشد اقتصادی استان عنوان کرد.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس در دور نهم آغاز فعالیت هیئت نمایندگان، تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی و بازرگانان به کار بسته است که تشکیل کمیسیون های ۱۲ گانه و استفاده از ظرفیت های شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی بخشی از اقدامات اتاق در این راستا است.

محمدرضا صفا بیان داشت: خرید و تجهیز دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی بندرعباس در بندرلنگه و گسترش سیطره فعالیت اتاق در غرب هرمزگان از اهدافی بود که اتاق توانست به آن دست یابد.

وی افزود: امروز اتاق بازرگانی بندرعباس لقب اتاق شیشه ای را به خود گرفته است و ایجاد همدلی بین فعالان اقتصادی و مشارکت برای رونق اقتصاد استان مهم ترین دستاوردی است که در کارنامه دور نهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس می درخشد.

کد خبر: ۴۰٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha