۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
 جمعه بازار یاسوج تعطیل شد/ اصناف پر خطر همچنان غیر فعال
فرماندار بویراحمد در گفتگو با بازار:

جمعه بازار یاسوج تعطیل شد/ اصناف پر خطر همچنان غیر فعال

یاسوج- کناری، فرماندار شهرستان بویراحمد از تعطیلی جمعه بازار یاسوج خبر داد.

شاهرخ کناری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار افزود: جمعه بازار یاسوج با بیش از ۹۰۰ واحد فعال و در محیطی فشرده به خدمات دهی به مردم می پردازد که با توجه به شلوغی محیط و  شرایط شهرستان بویراحمد و وضعیت قرمز، از امروز تعطیل شد.

 کناری با تاکید بر همکاری شهرداری یاسوج در راستای غیر فعال سازی واحد های این مجموعه اظهار کرد: نگاه ما بر کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا با همکاری متولیان مکان های پرخطر، با ریسک بالا و مکان های شلوغ است.

 کناری در پاسخ به سوالی پیرامون تعطیلی صنف های پرخطر از چند هفته گذشته خاطرنشان کرد: قریب به سه هفته  از تعطیلی اصناف پرخطر و پرریسک شهرستان بویراحمد می گذرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد افزود: در حال حاضر مصوبه‌ ای پیرامون فعالیت مجدد اصناف پرخطر مانند آرایشگاه‌ها و موبایل فروشی ها داریم که در صورت تحقق پروتکل های سختگیرانه و بکارگیری فاصله گذاری های اجتماعی با جدیت کامل، درصورت تایید، از ابتدای هفته آینده بازگشایی این صنف ها را خواهیم داشت.

کناری همچنین به برخی تخلفات شکل گرفته در فک پلمب های برخی مناطق اشاره کرد و گفت: در آبشار یاسوج تاکنون دو تا سه مرحله پلمب گذاری و مسدود سازی مسیر دسترسی انجام گرفته که متاسفانه شاهد بروز فک پلمب توسط برخی از متولیان این باغات هستیم.

کناری با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، گفت: کاهش و  قطع زنجیره انتقال این ویروس و بهبود شرایط فعالیت اصناف نیازمند همکاری مردم، متولیان و کسبه است.

کد خبر: ۴۰٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha