۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
۳ قطعه پروژه جاده «سنندج- مریوان» ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

۳ قطعه پروژه جاده «سنندج- مریوان» ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کردستان- ثابتی، مدیرکل راه وشهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر قطعات یک، دو و سه پروژه جاده «سنندج- مریوان» ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدصدیق ثابتی در گفتگو با خبرنگار بازار یکی از مهمترین پروژه‌های حوزه راه استان را جاده سنندج- مریوان ذکر کرد و اظهار داشت: اجرای پروژه احداث جاده جدید سنندج به مریوان مشهور به واریانت تیژتیژ-گاران از شتاب مطلوبی برخوردار است و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پروژه جاده سنندج – مریوان ۵۲ کیلومتر بوده و در شش قطعه تعریف شده است، اضافه کرد: قطعات یک، دو  و سه آن از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: در حال حاضر روشنایی داخل تونل‌های همرو و گزردره و هم چنین تابلوگذاری و خط کشی مسیر در حال اتمام است.

ثابتی با اشاره به اینکه قطعات چهار، پنج و شش هم  پیمانکاران فعالی دارد و روند ساخت این قطعات نیز با شتاب مناسب در جبهه های مختلف در حال اجرا است، اظهار داشت: اگر این روند به همین منوال ادامه پیدا کند در آینده نزدیک شاهد اتمام پروژه و تحقق یکی از مطالبات مردم استان خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: کاهش زمان سفر، تسهیل در دسترسی به مرز رسمی باشماخ، کاهش استهلاک خودرو و کاهش هزینه حمل کالا، ایجاد درآمد ارزی، توسعه دیپلماسی اقتصادی و ارتقای مبادلات مرزی، صرفه جویی در زمان و انرژی و افزایش ایمنی حمل و نقل و رضایت مندی استفاده‌کنندگان از مهمترین اهداف اجرای این پروژه است.

کد خبر: ۴۰٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha