۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
بخشودگی اجاره‌ فضاهای گردشگری بخش خصوصی
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد

بخشودگی اجاره‌ فضاهای گردشگری بخش خصوصی

مونسان، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در جلسه هیأت دولت مصوبه بخشودگی کامل اجاره‌بها اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده از سوی این وزارتخانه به بخش خصوصی تا پایان سال ۹۹ تصویب شد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، علی‌اصغر مونسان گفت: در جلسه هیأت دولت که عصر روز یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ برگزار شد، مصوبه بخشودگی کامل اجاره‌بهای اماکن و فضاهای گردشگری واگذارشده از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی به بخش خصوصی تا پایان امسال توسط هیأت‌وزیران تصویب شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از کسب‌وکارها در بخش گردشگری از دولت درخواست کرده بودیم تا این بخشودگی تا پایان امسال ادامه پیدا کند.»

او افزود: بر اساس برآوردهایی که انجام دادیم میزان خسارت‌های واردشده به بخش گردشگری ناشی از شیوع ویروس کرونا تا مرداد ۹۹ حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان است که تعداد بیکاران را نیز در این بخش افزایش داده است.

مونسان تصریح کرد: برای حمایت از بخش گردشگری در دوران شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به بخش خصوصی کمک کنیم.

معاونت گردشگری بر اساس دستور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن پیشنهاد و پیگیری مستمر حمایت‌های دولتی از بخش خصوصی حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، کمک‌ها و حمایت‌هایی را که در چارچوب اختیارات وزارتخانه در کاهش هزینه‌های بخش خصوصی مؤثر بوده را طی بخشنامه‌های مختلف انجام داده است.

کد خبر: ۳۹٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha