۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
۲۷ واحد صنعتی و معدنی استان بوشهر با اشتغال ۲۱۶ نفر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود
رئیس صمت استان بوشهر:

۲۷ واحد صنعتی و معدنی استان بوشهر با اشتغال ۲۱۶ نفر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح ۲۷ واحد صنعتی و معدنی استان بوشهر با اشتغال ۲۱۶ نفر در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسین حسینی ظهر پنج‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: هم‌زمان با ایام دهه فجر ۲۷ پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۷۱ میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: باید رونق تولید، حفظ اشتغال، ایجاد اشتغال جدید و افزایش رشد اقتصادی در استان بوشهر استمرار داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در این راستا تأمین سرمایه در گردش و منابع مالی طرح‌های نیمه‌تمام و بازسازی، نوسازی واحدهای صنعتی و معدنی ازجمله اولویت‌های این سازمان است.

 حسینی بیان کرد: برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر در راستای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون ۸۵ جلسه کارگروه تسهیل در استان بوشهر برگزارشده که منجر به ‌هزار و ۱۱۱ مصوبه برای اجرا از طریق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل مرتبط با تولید بوده است.

حسینی افزود: استان بوشهر در عرصه تولید و صنعت از جایگاه مهمی برخوردار است و علاوه بر منطقه صنعتی و تولیدی پارس جنوبی، طرح‌های مهم تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف استان بوشهر فعال است و نقش مهمی در تولید، اشتغال و صادرات دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های صنعتی در ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: تعداد ۲۷ واحد صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری ۲۷۱.۴ میلیارد ریال با اشتغال ۲۱۶ نفر در زمینه تابلو برق، ساخت کالاهای بتنی، درب‌های ضد سرقت، کیسه‌های پلاستیکی یک‌لایه پلی‌اتیلن، ظروف آشپزخانه سرامیکی، درب‌های ضد سرقت و طرح‌های معدنی است.

کد خبر: ۳٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha