۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
پروازهای بریتیش اِیرویز به چین لغو شد
به دنبال شیوع ویروس کرونا

پروازهای بریتیش اِیرویز به چین لغو شد

بزرگترین شرکت هواپیمایی انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمام پروازهای خود به چین را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش بازار، به دنبال هشدار وزارت خارجه انگلیس به دلیل شیوع ویروس مهلک کرونا به شهروندان برای سفر به چین، شرکت هواپیمایی بریتیش اِیرویز در بیانیه ای تمام پروازهای رفت و برگشت خود به چین را به حالت تعلیق در آورد.
در بیانیه این شرکت آمده است بریتیش ایرویز چهارشنبه همه پروازهای خود به چین و از چین به این کشوررا بخاطر شیوع ویروس کرونا لغو کرد.
در ادامه آمده است که به دنبال توصیه های وزارت امور خارجه، پرواز ها را به طور موقت تا پکن و شانگهای تا روز دوشنبه ۳ فوریه متوقف کردیم.
روز سه شنبه انگلیس به شهروندان خود توصیه کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در آن کشور از مسافرت به چین خودداری کنند.
دومینیک راب وزیر خارجه بریتانیا در همین خصوص اظهار کرد به دلیل افزایش نگرانی ها درمورد وضعیت بهداشت عمومی، اکنون ما توصیه می کنیم از همه سفرهای حتی ضروری به چین اجتناب کنند.
چندی پیش هم شماری از شرکت‌های هواپیمایی هند -با توجه به ادامه گسترش ویروس کرونا در مناطق مختلف چین- پروازهای خود را به مقصد چین متوقف کردند.
ویروس کرونا  اکنون علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین به ۱۴ کشور دیگر از جمله ایالات متحده آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم گسترش یافته است.
منابع چینی اعلام کردند، شمار افرادی که تاکنون در چین بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، به ۱۷۰ تن رسیده است.

کد خبر: ۳٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha