۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
۴۵ هزار مورد بازرسی از بازار کردستان انجام شد
رئیس اداره نظارت سازمان صمت کردستان:

۴۵ هزار مورد بازرسی از بازار کردستان انجام شد

کردستان- سردارزاده، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۴۵ هزار و ۴۰۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی موجود در بازار استان طی پنج ماهه امسال انجام شد.

 فرزاد سردارزاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه ۴۵ هزار و ۴۰۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی موجود در بازار استان انجام شده  که منجر به تشکیل یک هزار و ۵۱۰ فقره پرونده شده است.

وی اضافه کرد: در نتیجه بازرسی‌های انجام شده یک هزار و ۷۵۳ مورد تخلف اعم از گران فروشی، عدم درج قیمت و کم فروشی احراز شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را ۶۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پرونده های تخلف برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سردار زاده یادآور شد: علاوه بر بازرسی مستقل توسط کارشناسان سازمان صمت استان، یک هزار و ۱۴۹ مورد گشت مشترک هم با حضور ادارات کل تعزیرات حکومتی، استاندارد، میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در این پنج ماهه برگزار شده است.

وی اضافه کرد: حاصل برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر بازار تشکیل ۲۵۶ پرونده تخلف به ارزش سه میلیارد و ۸۵ میلیون ریال است.

سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند.

کد خبر: ۳۹٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha