۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
افتتاح خط جدید چراغ مدرن با ظرفیت تولید روزانه ۶۰۰۰ چراغ/ تامین مواد اولیه چالش اصلی تولیدکنندگان چراغ خودرو
مدیر عامل گروه پژوهش صنعت مدرن خبر داد:

افتتاح خط جدید چراغ مدرن با ظرفیت تولید روزانه ۶۰۰۰ چراغ/ تامین مواد اولیه چالش اصلی تولیدکنندگان چراغ خودرو

چنگی، مدیرعامل گروه پژوهش صنعت مدرن از افتتاح خط جدید تولید چراغ پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی چنگی، مدیرعامل گروه پژوهش صنعت مدرن با اشاره به اینکه در حال حاضر در بازار با معضل تامین چراغ خودرو مواجه نیستیم، گفت: روز گذشته در حضور استاندار استان مرکزی و معاونین استاندار خط تولید محصولات جانبی گروه پژوهش صنعت مدرن در شهرستان آشتیان واقع در استان مرکزی افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این خط جدید به تولید محصولات جانبی از جمله تولید کارتن پلاست می‌پردازد، افزود: این محصول مشروط بر تامین به موقع مواد اولیه می‌تواند با قیمت مناسب ظرفیت صادراتی ایجاد کند و به ارزآوری برای کشور منتهی شود. علاوه براین مساله برای بسته‌بندی محصولات خود از آن استفاده خواهیم کرد که استحکام و زیبایی بیشتر نسبت به کارتن ‌های مقوای دارد.

این تولید کننده چراغ خودرو با اشاره به افتتاح خط تولید دو محصول پر گردش چراغ پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۱ در این شهرستان اضافه کرد: ظرفیت این خط جدید تولید در روز ۶ هزار عدد چراغ است. برای این طرح توسعه نیز بیش از ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

چنگی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص اینکه اغلب قطعات خودرو با کمبود عرضه در بازار مواجه هستند و آیا کمبودی در این بخش هم وجود دارد، تاکید کرد: خوشبختانه کمبودی در عرضه چراغ وجود ندارد، زیرا در ایام کرونا خطوط تولید را بازسازی و نوسازی کردیم تا به تیراژ مورد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی قیمت انواع چراغ‌ خودرو گفت: در حال حاضر تنها مشکل تولید کنندگان قطعات خودرو تامین مواد اولیه از شرکت‌های دولتی و پتروشیمی‌ها است. در حال حاضر تامین فولاد، مس و برنج با مشکل اساسی مواجه است.

کد خبر: ۳۹٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha