۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
راهبردهای «جهش تولید» اروند در حال اجرا است
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند:

راهبردهای «جهش تولید» اروند در حال اجرا است

آبادان- معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ راهبرد در سال جهش تولید برای سازمان منطقه آزاد اروند تعریف شده و امروز با افتتاح شرکت «پیام آور سریرکارن اروند» دو راهبرد اجرایی و عملیاتی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدعلی موسوی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح شرکت«پیام آور سریرکارن اروند» به عنوان یازدهمین پروژه اقتصادی «نهضت جهش تولید در سرزمین فتح» اظهار کرد: معرفی سرمایه‌گذار برای تسهیلات سرمایه در گردش از اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند است.

وی در ادمه سخنان خود افزود: این مجتمع پس از ۱۰ سال که در تملک بانک صادرات بود با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی امروز افتتاح شد.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ راهبرد در سال جهش تولید برای سازمان منطقه آزاد اروند تعریف شد و امروز با افتتاح این واحد تولیدی دو راهبرد اجرایی و عملیاتی شد.

موسوی با بیان اینکه این واحد تولیدی ضمن ایجاد اشتغال با اعمال صادرات کالا در این منطقه موجب ورود ارز به کشور می‌شود، عنوان کرد: در سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیون دلار نوشت ‌افزار در کشور وارد شد و امید است در آینده نزدیک صادرات کالا از این واحد صنعتی انجام شود.

کد خبر: ۳۹٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha