۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
انتشار عکس‌های جاسوسی ب‌ام‌و ایکس ۷ مدل ۲۰۲۲
باواریایی‌ها هم شکل می‌شوند

انتشار عکس‌های جاسوسی ب‌ام‌و ایکس ۷ مدل ۲۰۲۲

شرکت ب‌ام‌و ایکس ۷ جدید را مشابه سری ۷ سدان طراحی کرده است. البته این شیوه برای کاهش هزینه‌های طراحی و افزایش سهم بازار در صنعت خودروسازی جهان مرسوم است.

بازار؛ گروه خودرو: ب‌ام‌و از مارس سال ۲۰۱۹ فروش مدل ایکس ۷ را در بازارهای آمریکا شروع کرد، زمان زیادی از عرضه ایکس ۷ نگذشته که این خودروساز آلمانی به دنبال فیس لیفت آن است. به تازگی عکس‌های جاسوسی از ایکس ۷ جدید با پوشش نیمه استتار در جلو و عقب خودرو منتشر شده است.

این استتارها گویایی ایجاد تغییرات در طراحی خودرو هست، حتی با وجود پوشش‌های بدنه می‌توان به خوبی دید که  نسل جدید ایکس ۷ دارای جلو پنچره عریض و مشبک همراه با تغییراتی در طراحی سپر و کاپوت به روز رسانی شده است.

 البته این تغییر چهره برای این اس یو وی منوط به اینجا نشده، بلکه چراغ‌های جلو کشیده‌تر شده و می‌توان بیان کرد که شرکت ب‌ام‌و ایکس ۷ جدید را مشابه سری ۷ سدان طراحی کرده است.

البته این شیوه برای کاهش هزینه‌های طراحی و افزایش سهم بازار در صنعت خودروسازی جهان مرسوم است. همچنین طراحی سپر و چراغ‌های عقب خودرو کاملا تغییر یافته است.

ظاهرا این خودروساز آلمانی تمایلی به تغییر در طراحی داخل کابین این اس یو وی ندارد. به دلیل شیوع کرونا احتمالا فیس لیفت ایکس ۷ در سال ۲۰۲۲ به بازارهای جهانی عرضه شود، زیرا ب‌ام‌و در تامین قطعات با تولیدکنندگان زنجیره تامین خود دچار مشکل شده است.

همچنین شایعاتی در خصوص مجهز شدن نسل جدید ایکس ۷ به قوای محرکه هیدروژن یا هیبرید وجود دارد. این اس‌ یو وی باواریایی رقیب جدی مرسدس جی ال اس خواهد بود که هر دو خودرو را می‌توان در دسته اتومبیل‌های گران قیمت دنیا رده بندی کرد.

گفتنی است که فیس لیفت جدید ایکس ۷ در مرحله تست بوده و امکان تغییرات دیگر در طراحی آن وجود دارد.

کد خبر: ۳۹٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha