۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
۳ روستای استان سمنان برق رسانی شدند
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

۳ روستای استان سمنان برق رسانی شدند

سمنان- موسوی‌زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان با بیان اینکه در هفته دولت سه روستای استان برق‌رسانی شد، گفت: تمام روستاهای استان با احتساب اجرای این طرح از نعمت برق برخوردار شدند.

سید محمد موسوی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در ایام هفته دولت پروژه اتصال سه روستای استان سمنان به شبکه برق انجام شد تا ۱۰۰ درصد روستاهای استان دارای برق باشند، ابراز کرد: امروز شرکت برق استان سمنان برای روستاهایی حتی با جمعیت یک خانوار هم خدمات برق ارائه می کند.

وی با بیان اینکه در هفت سال اخیر ۳۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای برق رسانی استان سمنان هزینه شده است، گفت: این اعتبارات در بخش های صنعتی، برق رسانی روستایی و شهری، ارتقای کیفی برق،  احداث، توسعه، تقویت شبکه و ... هزینه شده است.

ایجاد انشعاب چاه روستایی
مدیرعامل توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه اهداف این طرح ها اصلاح و تقویت شبکه، کاهش تلفات انرژی، تعویض کنتور و تعمیرات حوزه برق رسانی بوده است، تاکید کرد: کاهش تلفات انرژی الکتریکی یکی از مسائلی است که شرکت برق استان آن را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات خوبی از جمله بهسازی خطوط ارتباطی، تعویض فرسودگی تاسیسات، طول و گستردگی شبکه، انشعاب‌های غیرمجاز و ... در سطح استان برای این منظور انجام شده است.

موسوی زاده درباره تلاش های صورت گرفته در سطح شرکت برق استان سمنان طی سال های اخیر، توضیح داد: براساس آمارها، تلفات انرژی در بخش توزیع برای نخستین بار در تاریخ صنعت برق ایران، سال ۹۸ تک رقمی شد و به عدد ۹.۷۶ درصد رسید، در حالی که در استان این امر حدود ۳.۷۶ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

وی همچنین از نصب انشعاب برق چاه آب کشاورزی روستاهای استان خبر داد و بیان کرد: این میزان در هفت سال اخیر با رشد ۳۳ درصدی به دو هزار و ۷۰۰ انشعاب چاه رسیده است.

کد خبر: ۳۸٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha