۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
حمایت قاطع و تمام قد از طرح‌های گردشگری شهرستان گرمی
در نشست بررسی طرح‌های گردشگری گرمی مطرح شد؛

حمایت قاطع و تمام قد از طرح‌های گردشگری شهرستان گرمی

اردبیل- نشست بررسی طرح‌های گردشگری شهرستان گرمی با حضور مسئولان استانی و نیز نماینده این شهرستان در مجلس برگزار شد و در این نشست اهداف توسعه‌ای گرمی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، نشست بررسی طرح‌های گردشگری شهرستان گرمی با حضور مسئولان استانی و نیز نماینده این شهرستان در مجلس برگزار شد و در این نشست اهداف توسعه‌ای گرمی مورد بررسی قرار گرفت.

هر کدام از مسئولان در این نشست توسعه اقتصادی و اشتغال را در استان منوط به ارتقای وضعیت گردشگری و حمایت از بخش خصوصی عنوان کردند و به نقطه نظراتی در این زمینه پرداختند.

با توجه به این که گرمی علی‌رغم قابلیت‌های بالقوه در تمامی حوزه‌ها جزو مناطق محروم کشور محسوب می‌شود با پیگیری‌های به عمل آمده تمامی طرح‌های گردشگری در این شهرستان حمایت همه‌جانبه می‌شود.

حمایت قاطع از سرمایه‌گذاری بخش گردشگری شهرستان گرمی        
 
ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس ظهر امروز در این نشست اظهار داشت: اهمیت به حوزه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان گرمی اولویت اساسی است و در این زمینه توسعه منطقه بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که حمایت و استقبال از طرح‌های گردشگری جزو اولویت‌های اساسی است بیان کرد: در این زمینه توسعه منطقه به عنوان یک اصل اساسی در دستور کار قرار گرفته و شرایط لازم برای ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری منطقه فراهم شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: صدور مجوز و تأمین زیرساخت‌های لازم برای رونق گردشگری منطقه مسبب توسعه اقتصادی است که در این زمینه تلاش میراث فرهنگی استان شایسته تقدیر و قدردانی است و همکاری خوبی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این راستا وجود دارد.

وی اظهار کرد: تلاش برای تسریع و تسهیل روند سرمایه‌گذاری نیز باید مورد توجه واقع شود و بروکراسی‌های اداری و نیز همکاری بانک‌های عامل توسعه یابد تا بتوانیم به اهداف توسعه‌ای خود در استان جامه عمل پوشانده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

شتاب‌دهی به پروژه‌های گردشگری گرمی اولویت اساسی است     
در ادامه علی حسین‌زاده، رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی نیز بیان کرد: توسعه گردشگری به عنوان محور توسعه‌ای استان در دستور کار است و در این زمینه شتاب‌دهی به این بخش اولویت اساسی است.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم توسعه گردشگری منطقه را توسعه دهیم به دنبال آن توسعه اقتصادی، گردشگری و اشتغال جوانان نیز حتمی خواهد بود و می‌توانیم پس از دوران پسا کرونا در کم‌ترین زمان ممکن شرایط اقتصادی و اشتغال را مدیریت و کنترل کنیم.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی بیان کرد: صاحبان سرمایه در این شهرستان در اولویت حمایت از سرمایه‌گذاری قرار دارند و در این زمینه درصدد هستیم شرایط مطلوبی را در منطقه فراهم کنیم.

اعلام آمادگی بخش خصوصی برای اجرای پروژه گردشگری در هیر                                                                           
حسین عباسی‌نیا مدیرعامل پل معلق تمام شیشه‌ای هیر نیز در ادامه بیان کرد: پروژه‌های گردشگری اردبیل خوشبختانه خروجی‌های مثبتی را در سطح استان و کشور به دنبال داشته است و در این زمینه حمایت‌های انجام یافته قابل قبول است.

وی با اشاره به این که شهرستان گرمی دارای قابلیت‌های بالقوه‌ای در بخش گردشگری است گفت: اجرای طرح‌های گردشگری دستاوردهای مناسبی در توسعه منطقه به دنبال دارد که این مجموعه آمادگی خود را برای آغاز سرمایه‌گذاری در این شهرستان اعلام می‌کند.

مدیرعامل پل معلق تمام شیشه‌ای هیر تصریح کرد: سد گیلارلوی گرمی مهم‌ترین ظرفیت شهرستان گرمی در بخش گردشگری است که نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است که امیدواریم با همکاری و مشارکت همدیگر در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شود.

کد خبر: ۳۸٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha