۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
نمایشگاه پاییزه لوازم‌التحریر در لرستان برپا نمی‌شود/ کسادی بازار نوشت افزار
رئیس اتاق اصناف لرستان:

نمایشگاه پاییزه لوازم‌التحریر در لرستان برپا نمی‌شود/ کسادی بازار نوشت افزار

لرستان- اسبکوه، رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: استقبال فروشندگان از نمایشگاه، بسیار کم بوده و از مجموع ۶۰ غرفه فقط چهار غرفه رزرو شده، به همین دلیل احتمالا نمایشگاه امسال برگزار نمی‌شود.

منوچهر اسبکوه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برپایی نمایشگاه پاییزه که قرار بود از دوازدهم شهریور باشد به بیستم همین ماه تغییر یافت که البته به طور قطعی نمی‌توان گفت که نمایشگاه حتماً در این تاریخ هم برگزار شود.

وی افزود: استقبال فروشندگان از نمایشگاه، بسیار کم بوده و از مجموع  ۶۰ غرفه فقط چهار غرفه رزرو شده، به همین دلیل به احتمال ۸۰ درصد نمایشگاه امسال برگزار نمی‌شود.

رئیس اتاق اصناف لرستان عنوان کرد: در مجموع به دلیل شرایط خاص کرونایی، نحوه آموزش نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و دروس به صورت مجازی برگزار می‌شود در نتیجه نسبت به سال‌های گذشته خرید آنچنانی توسط خانواده‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: فروشندگان لوازم التحریر می‌دانند با توجه به بازار کسادی که در حال حاضر نسبت به سال‌های گذشته وجود دارند ممکن است مجبور شوند به خاطر جنبه رقابتی که ایجاد می‌شود قیمت‌ها را کاهش دهند.

اسبکوه در رابطه با توزیع لوازم تحریر دولتی، بیان کرد: تا این لحظه هیچگونه خبری در خصوص توزیع دفاتر دولتی به ما نرسیده و به هیچ استانی توزیع نشده؛ احتمالاً به دلیل شرایط کنونی کرونا و تدریس که در فضای مجازی انجام می‌شود و به تبع کاهش خرید توسط مردم، امسال دفاتر دولتی توزیع نمی‌شود.

وی گفت: ناظران و بازرسان اتاق اصناف، وزارت صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی بر بازار لوازم التحریر نظارت دارند و در صورت گرانفروشی با آن‌ها برخورد می‌شود.

کد خبر: ۳۸٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha