۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
ثبت نام ۹ هزار نفر از فعالان حمل و نقل مازندران برای دریافت تسهیلات کرونایی
مدیرکل راهداری مازندران خبر داد؛

ثبت نام ۹ هزار نفر از فعالان حمل و نقل مازندران برای دریافت تسهیلات کرونایی

ساری- مدیرکل راهداری مازندران گفت: تاکنون ۹ هزار نفر از فعالان بخش حمل و نقل برای دریافت تسهیلات جبران خسارت کرونا ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، عباسعلی نجفی صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت در راهداری مازندران ، ایمن سازی محورها را از جمله برنامه ها ذکر کرد و گفت: ایمن سازی محور گهرباران در دستور کار این اداره کل و سازمان بنادر قرار دارد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا در بخش کالا آسیب چندانی نداشت، افزود: به رغم شیوع کرونا در بخش کالا با مشکلات چندانی مواجه نبودیم و جابجایی کالاها به ویژه کالاهای اساسی به موقوع انجام شد و در این بخش با رشدعملکرد مواجه بودیم.

مدیرکل راهداری مازندران با عنوان اینکه کرونا سبب کاهش مسافر و آسیب به بخش مسافری شده است، افزود: ۹ هزار نفر در سامانه برای دریافت تسهیلات جبران خسارت کرونا ثبت نام کردند و سه هزار نفر نیز تاکنون این تسهیلات را دریافت کردند.

نجفی درباره گرانی لاستیک ها با اظهار اینکه باید لاستیک های مرغوب توزیع شود، یادآور شد: پیگیری لازم برای توزیع لاستیک انجام شده است و تلاش می کنیم در این بخش به فعالان بخش کالا و مسافری برای تامین لاستیک کمک شود.

وی با اشاره به وجود ۲۵۳ پل عابر پیاده در استان گفت: ساخت پل های عابر در کاهش تلفات تصادفات عابران پیاده تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر: ۳۸٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha