۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
آخرین روستای اشتهارد گازرسانی شد
هم زمان با هفته دولت؛

آخرین روستای اشتهارد گازرسانی شد

کرج- مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: امسال روستای جعفر آباد با نصب ۵۹ انشعاب به عنوان آخرین روستای هدف گاز رسانی شهرستان اشتهارد از این نعمت برخوردار و به این ترتیب این شهرستان سبز شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، حسین تقی نژاد با اعلام این خبر گفت: پروژه گازرسانی این روستا در هفته دولت امسال با اعتبار ۳۵ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

تقی نژاد با اشاره به اینکه ۱۴ روستا در این شهرستان هدف گازرسانی قرار دارند  افزود: گاز رسانی به همه روستا های مورد هدف، انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به شهرستان اشتهارد گفت: تعداد شش هزار و ۵۲ انشعاب در مجموع در شهرستان اشتهارد نصب شده است.

وی همچنین تعداد مصرف کنندگان صنعتی جزء شهرستان را هزار  و۱۴۰ مشترک و تعداد مصرف کنندگان صنعتی عمده در این شهرستان را ۲۵۷ واحد عنوان کرد.

تقی نژاد همچنین آخرین وضعیت گازرسانی به پروژه مسکن مهر شهرستان اشتهارد را توصیف کرد و گفت: تا کنون در این منطقه ۳۳۵ علمک گاز نصب و سه هزار و ۹۰ کنتور صادر شده است.

افتتاحیه گازرسانی به روستای جعفرآباد از توابع شهرستان اشتهارد  نیز همزمان با هفته دولت با حضور معاون امورعمرانی استانداری البرز و مسئولین استانی و شهرستان اشتهارد انجام شد.

کد خبر: ۳۸٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha