۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
گازرسانی به ۱۴۳ هزار مشترک در ساوجبلاغ
هم زمان با هفته دولت انجام شد؛

گازرسانی به ۱۴۳ هزار مشترک در ساوجبلاغ

کرج- مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: در شهرستان ساوجبلاغ و روستاهای تابعه در مجموع ۱۴۳هزار و ۱۹۲ مشترک از نعمت گاز بهره مند شده اند که برای گازرسانی به آنها یک میلیون و۶۲۷هزار و ۱۲۴متر شبکه گذاری انجام شده و تاکنون ۶۱ هزار و ۸۵۲ انشعاب نیز نصب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در مراسم افتتاح ساختمان اداری شرکت گاز کوهسار که صبح پنجشنبه انجام شد، گفت: در شهرستان ساوجبلاغ و روستاهای تابعه در مجموع ۱۴۳هزار و ۱۹۲ مشترک از نعمت گاز بهره مند هستند که برای گازرسانی به آنها یک میلیون و۶۲۷هزار و ۱۲۴متر شبکه گذاری انجام شده و تاکنون ۶۱ هزار و ۸۵۲ انسعاب نیز نصب شده است.

حسین تقی نژاد با اعلام این خبر افزود: در شهرستان ساوجبلاغ ۹۱ هزارو ۳۳ مشترک گاز داریم که برای گازرسانی به این مشترکین  ۷۹۱هزارو ۵۷ متر شبکه گذاری شده و تاکنون ۳۱ هزار و ۳۸۲ انشعاب نیز در شهرستان نصب شده است.

وی اظهار کرد: برای گازرسانی به ۵۲هزار و ۱۵۹ مشترک روستایی در ساوجبلاغ ۸۳۶هزار و ۶۷ متر شبکه گذاری انجام شده و تاکنون ۳۰ هزار و ۴۷۰ انشعاب نیز برای روستاییان نصب شده است.

تقی نژاد با بیان اینکه در روستای سیرود « شهرستان ساوجبلاغ بخش چندار، دهستان چندار» ۹ هزار و ۳۶۱ متر شبکه گذاری توسط شرکت پیمانکاری «بیدان گاز» انجام شده گفت: طبق سرشماری سال ۹۵  این روستا ۶۵ خانوار دارد که در شهریور امسال از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۱ خانوار در روستای سیبان دره در « شهرستان ساوجبلاغ، بخش چندار، دهستان برغان» ساکن هستند گفت: برای بهره مندی این ساکنین از نعمت گاز ۱۰ هزار و ۵۴۶ متر شبکه گذاری توسط شرکت پیمانکاری محاسب برودت و با اعتبار۴۵ هزار میلیون ریال انجام شده که شهریور امسال گاز این روستا متصل می شود.  

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز تکمیل پروژه احداث ساختمان اداری کوهسار را از دیگر اقدامات شرکت گاز عنوان کرده و افزود: این ساختمان با زیربنای ۶۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر شش هزار و ۹۷۵ میلیون ریال در مدت ۱۸ ماه به اتمام رسید.  

 تقی نژاد در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی وضعیت مسکن مهر ساوجبلاغ گفت: در پروژه مسکن مهر ساوجبلاغ ۸۸ هزارو ۵۳۴ متر شبکه اجرا شده و هزار و ۹۰۳ علمک و ۲۸ هزارو ۸۵۰ کنتور نیز تاکنون نصب شده است.  

وی با بیان اینکه ۸۶ روستای ساوجبلاغ هدف شرکت گاز استان برای گازرسانی بوده گفت: تا پایان مرداد ۹۹ به ۸۲ روستا گازرسانی شد و ۴ روستای «بریانچال، سرحه، سنج، وامکوه» نیز در دست اجرا قرار دارند.  

کد خبر: ۳۸٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha