۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
افتتاح ۱۳۰ طرح مخابراتی در یزد/ ۵۷۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شد
مدیر مخابرات منطقه یزد خبر داد:

افتتاح ۱۳۰ طرح مخابراتی در یزد/ ۵۷۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شد

یزد- مدیر مخابرات منطقه یزد از افتتاح ۱۳۰ طرح مخابراتی در این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۷۳ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد و مهمترین این طرح‌ها را افزایش ۶۶ تکنولوژی ۳G و ۴G بیان کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، محمدرضا زارع گفت: مهمترین طرح‌های حوزه مخابرات که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد عبارت از تأسیس ۱۷ سایت ۲G، افزایش ۳۳ تکنولوژی ۳G، افزایش ۳۳ تکنولوژی ۴G و همچنین اتمام طرح اجرای فیبرنوری فاز یک(uso) است.

وی در این خصوص تصریح کرد: در هفته دولت ۱۳۰ طرح مخابراتی با سرمایه‌ای بالغ بر ۵۷۳ میلیارد ریال در زمینه‌های تأسیس، توسعه، نصب در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر مخابرات منطقه یزد دیگر طرح‌های این حوزه را شامل تأسیس و توسعه کابل نوری، توسعه و بهسازی سوئیچ تلفن ثابت، ایجاد بستر تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرهای میبد و یزد، اجرای فیبر نور و افزایش تکنولوژی ۳G و ۴G بیان کرد.

زارع گفت: توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت خانگی در سطح استان، نصب سوییچ دیتا، ایجاد بستر ارائه سرویس سورینو در شهرستان‌های تفت و یزد و افزایش ظرفیت افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی در ۲۱ ایستگاه از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری در هفته دولت ۱۳۹۹ است.

کد خبر: ۳۸٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha