۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
اقامتگاه بوم‌گردی «عمارت ایوان» نوغاب گناباد افتتاح شد
هم زمان با هفته دولت

اقامتگاه بوم‌گردی «عمارت ایوان» نوغاب گناباد افتتاح شد

مشهد- معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: یکصد و سومین اقامتگاه بوم‌گردی استان با نام «عمارت ایوان» در نوغاب گناباد هم‌زمان با هفته دولت افتتاح شد.

به ‌گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان یوسف بیدخوری روز سه شنبه در مراسم افتتاح این اقامتگاه بوم‌گردی گفت: این شهرستان ۱۲ اقامتگاه بوم‌گردی دارای پروانه فعالیت و ۹ اقامتگاه بوم‌گردی در حال تکمیل برای راه‌اندازی دارد.

وی با اشاره به بوتیک هتل در حال ساخت این شهرستان اظهار کرد: بوتیک هتل که در شهرستان گناباد در حال ساخت و ساز است از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی یادآور شد: بسیاری از تاسیسات گردشگری فعال نیستند و تسهیلات مختصری که گرفته اند مشکلاتی را برای این ها به وجود آورده  است که در جلسه‌ای که در با حضور مدیران شهرستان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، خواسته شد دستگاه های اجرایی و به خصوص بانک از جمله صندوق کارآفرینی امید تمهیداتی را در نظر بگیرد و تسهیلات امهال شود تا پس از بهره‌برداری و فعال شدن ظرفیت کامل تاسیسات گردشگری اقساط را پرداخت کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد نیز در این مراسم گفت: این اقامتگاه بوم‌گردی در زمینی به مساحت حدود ۶۵۰ مترمربع و با زیربنای ۴۰۰ مترمربع دارای ۱۲  اتاق و دو تالار است که با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای شش به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

کد خبر: ۳۷٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha