۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
بهره‌برداری از ۱۴ طرح توسعه‌ای شرکت برق استان سمنان
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۴ طرح توسعه‌ای شرکت برق استان سمنان

سمنان– مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه ۱۴ طرح توسعه‌ای شرکت برق این منطقه به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری شد، گفت: این طرح‌ها در هفدهمین پویش «هر هفته الف ب ایران» بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده بعدازظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح هم‌زمان طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های برق کشور به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور وزیر نیرو اظهار داشت: در این مراسم ۱۴ طرح توسعه‌ای شرکت توزیع برق استان سمنان نیز به‌طور رسمی بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این طرح‌ها در هفدهمین پویش «هر هفته الف ب ایران» انجام شد، بیان کرد: ایجاد قدرت مانور شبکه، توسعه فیدرهای جدید از خروجی پست‌های ۶۳ کیلوولت و توسعه و بهبود سامانه‌های روشنایی معابر ازجمله مهم‌ترین طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از افتتاح طرح‌های ساخت‌وساز در بخش توزیع برق خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها برق شهری و روستایی و مسکن مهر در سراسر استان تأمین می‌شود.

موسوی زاده بابیان اینکه طرح‌های حوزه GIS و ICT نیز در این پویش به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: بازسازی شبکه توزیع برق منطقه کالپوش، تعویض کنتورهای مکانیکی به دیجیتال، نصب و تعویض تابلوهای اندازه‌گیری مشترکان مجهز به کنتور هوشمند نیز از دیگر طرح‌های افتتاحی در این پویش است.

وی افزود: بهسازی شبکه‌های برق شهری و روستایی، طرح‌های کاهش تلفات انرژی الکتریکی، طرح‌های کاهش پیک و انجام طرح‌های مربوط به حوزه دیسپاچینگ نیز در زمره طرح‌های افتتاحی استان سمنان در هفدهمین پویش «هر هفته الف ب ایران» بود.

کد خبر: ۳۷٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha