۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ طرح تولیدی در شهرک صنعتی آقچلی آزادشهر
با حضور وزیر جهادکشاورزی انجام شد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ طرح تولیدی در شهرک صنعتی آقچلی آزادشهر

آزادشهر- با حضور وزیر جهادکشاورزی دو طرح تولیدی در شهرک صنعتی آقچلی افتتاح و یک طرح کلنگ‌زنی شد و با انجام آن زنجیره تولید بزرگ‌ترین کارخانه فراورده‌های لبنی استان تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح سه شنبه با حضور کاظم خاوازی، وزیر جهادکشاورزی و مسئولان استانی طرح توسعه صباح پودر  و کارخانه قوطی سازی فجر گلستان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی کارخانه زرین ظرف صباح  آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:  با افتتاح و کلنگ‌زنی این سه طرح زنجیره تولید بزرگ‌ترین کارخانه فرآورده‌های لبنی گلستان تکمیل شد.

حسین طلوعیان میزان سرمایه‌گذاری کارخانه قوطی سازی فجر را ۶۰ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۱۳ هزار و ۷۰۰ تن انواع قوطی فلزی، درب و چاپ افست را داراست و با راه‌اندازی آن ۵۰ نفر مشغول به کار شده‌اند.

وی پیش‌بینی سرمایه‌گذاری کارخانه زرین ظرف را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این کارخانه ظرفیت تولید پنج هزار تن ظروف پلی پروپیلن را ایجاد کرده و با راه‌اندازی آن ۶۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به اینکه طرح توسعه شرکت صباح پودر با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان انجام شده است، توضیح داد: در این واحد تولیدی ظرفیت سالانه  نه هزار و ۵۰۰ تن پنیر گودا، پنیر چدار و پنیر پروسس فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال در مجموع ۳۷ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۷۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه اشتغال ۴۶۹ نفر در استان فراهم می‌شود.

کد خبر: ۳۷٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha