۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
برگزاری کنفرانس بین‌المللی تایر به تاخیر افتاد
اتفاقی غیر منتظره پس از ۹۰سال

برگزاری کنفرانس بین‌المللی تایر به تاخیر افتاد

مدیر اجرایی NTDA گفت: برای انجام چنین رویداد مهمی باتوجه به پروتکل‌های بهداشتی جدید سازمان بهداشت جهانی، برنامه‌ریزی شده تا در ابتدای اکتبر انجام شود.

بازار؛ گروه خودرو: کنفرانس صنعت تایر که قرار بود در ۵ نوامبر در مرکز کنفرانس VOX بیرمنگام اجرا و این رویداد توسط انجمن ملی توزیع کنندگان تایر NTDA  برگزار شود، لغو شد.

در واقع این برای نخستین باری است که چنین رویداد مهمی لغو می‌شود، زیرا این کنفرانس تحت نظارت انجمن ملی توزیع‌کنندگان NTDA که هرساله برگزار می‌شد. از سال ۱۹۳۰ تاکنون برگزاری این کنفرانس مهم برای اولین بار است که به تعویق می‌انجامد.

استفان هی مدیر اجرایی NTDA در این باره اظهار داشت: «این تصمیم به یکباره و ناگهانی اتخاذ شده و برای انجام چنین رویداد مهمی باتوجه به پروتکل‌های بهداشتی جدید سازمان بهداشت جهانی، برنامه‌ریزی شده تا در ابتدای اکتبر انجام شود.»

همچنین دولت بریتانیا از آنجا که از اول ماه اکتبر باردیگر تمام فعالیت‌ها را از سر خواهد گرفت، بنابراین توجه داشتن انجمن ملی توزیع کنندگان تایر NTDA برای برگزاری کنفرانس معقول بوده و همچنین ژ استفان هی در این باره این چنین افزود: «یادآوری ویروس همه گیر کووید-۱۹ همچنان تمامی صنایع و برنامه‌های کاری و تجاری را تحت الشعاع قرار داده بنابراین این احتمال وجود دارد که کنفرانس صنعت تایر ۲۰۲۱ و جوایز ارزنده سالانه در تاریخ ۷ اکتبر در شهر بیرمنگام واقع در مرکز همایش و کنفرانس VOX  برگزار شود.»

کد خبر: ۳۷٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha