۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
 ظرفیت سیلوهای غلات در امیرآباد به 443 هزار تن افزایش می یابد
مدیر منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد:

ظرفیت سیلوهای غلات در امیرآباد به 443 هزار تن افزایش می یابد

بهشهر - مدیرمنطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد گفت: ظرفیت سیلوهای نگهداری غلات در این بندر به 443 هزار تن افزایش می یابد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد، سیاوش رضوانی اظهار داشت: قرار است سیلوی غلات به ظرفیت ۴۲ هزار تن با سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد ریالی، توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع در اراضی پسکرانه بندرامیرآباد احداث شود.

وی اظهار داشت: بر اساس این گزارش ، قرارداد پروژه احداث سیلوی غلات به صورت B.O.T و به مدت ۱۵ سالاست و بخش خصوصی متعهد شد طی مدت ۲ سال سیلوها را به مرحله بهره برداری برساند و با بهره برداری از این پروژه ضمن اشتغالزایی  ۱۸ نفر ، ظرفیت سیلوهای نگهداری غلات بندرامیرآباد از ۴۰۱ هزار تن به ۴۴۳ هزار تن افزایش پیدا خواهد کرد.

در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل که در شهر تهران با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی ، اعضای هیأت عامل ، مدیران بنادر کشور ، سیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد ، مدیران دستگاه های مرتبط با صنعت حمل و نقل و سایر مقامات کشوری و لشکری برگزار شد ، قرارداد سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد منعقد شد.

کد خبر: ۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha