۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
۶هزار واحد مسکن شهری در خراسان جنوبی احداث می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی:

۶هزار واحد مسکن شهری در خراسان جنوبی احداث می‌شود

بیرجند- آسمانی مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از کلنگ زنی احداث شش هزار واحد مسکن شهری ویژه افراد کم درآمد طی هفته دولت در استان خبر داد.

علی اصغر آسمانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به برنامه های هفته دولت بیان کرد: طی این هفته در بخش مسکن شهری ۳۲۳ واحد در قالب هشت پروژه در هفت شهر واگذار می شود.

وی اعتبار این واحدها را ۵۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان دانست و افزود: برخی از پروژه های مسکن شهری حمایتی بوده و برخی بدون دریافت هیچ تسهیلاتی برای متقاضیان احداث می شود.

آسمانی مقدم اظهار کرد: در راستای استفاده اکثر طیف مردم، واحد ها را در مرحله اجرای نما، ایزوگام پشت بام و نصب درب به متقاضیان واگذار می کنیم و نازک کاری بر عهده خودشان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در اولین روز از هفته دولت برخی از پروژه ها به صورت پایلوت و به نمایندگی از طرح های مسکن به بهره برداری می رسد. 

وی با بیان اینکه همچنین ۳۰۱ واحد در قالب ۱۰ پروژه در پنج شهر کلنگ  زنی می شود، افزود: برای احداث این پروژه ۸۲ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی می شود.

آسمانی مقدم بیان کرد: همچنین طی هفته دولت احداث شش هزار واحد مسکن شهری برای افراد کم درآمد کلنگ زنی می شود. 

وی با بیان اینکه در احداث این پروژه اولویت با احیای بافت های فرسوده در شهرها است، اظهار کرد: این پروژه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اجرایی می شود. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: ۹۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث شش هزار واحد مسکن شهری پیش بینی شده است. 

آسمانی مقدم بیان کرد: در کنار این پروژه ها، هزار و ۷۰۰ واحد برای خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازارن در حال احداث است.

کد خبر: ۳۷٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha