۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
۱۵۶ طرح توسط دهیاری های قزوین افتتاح می‌شود
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین:

۱۵۶ طرح توسط دهیاری های قزوین افتتاح می‌شود

قزوین- مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: ۱۵۶ طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت توسط دهیاری‌ها در روستاهای استان قزوین افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، اکرم نجفی در این باره اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت با اقدامات انجام شده در کنار افتتاح طرح‌ها در شهرهای استان اقدامات مهمی در روستاها نیز انجام شده و چهره این مناطق با اجرای طرح‌های عمرانی متحول خواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال ۱۵۶ طرح توسط دهیاری‌های استان آماده افتتاح شده که با حضور مسئولان استانی به بهره برداری می‌رسد.

نجفی یادآور شد: طرح‌های آماده افتتاح شامل ۷۱ پروژه زیرسازی و آسفالت معابر، ۴۲ طرح جدول گذاری معابر، ۳۴ طرح اجرای دیوار حایل و سنگفرش، احداث فضای سبز و بوستان روستایی، تجهیز یک بوستان روستایی به وسایل بازی و نصب تابلوی ورودی روستا است.

وی گفت: احداث پنج سالن چند منظوره، مرمت ساختمان دهیاری و خانه هلال نیز از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری در روستاهای استان در هفته دولت است.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین تصریح کرد: برای افتتاح طرح‌های یاد شده ۲۴۴ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

نجفی افزود: با افتتاح طرح‌های یاد شده بیش از ۱۰۳ هزار و ۶۱۵ روستایی از خدمات زیربنایی و عمرانی بهره مند خواهند شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین بیان کرد: با افتتاح طرح‌های یادشده زمینه اشتغال ۳۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۶۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در استان فراهم می‌شود.

نجفی اظهار داشت: افزایش هزینه اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه هزینه مصالح، نبود امکان تأمین برخی تجهیزات به دلیل تحریم‌ها، بی ثباتی اقتصادی، افزایش هزینه نیروی کارگری و ماشین آلات، افزایش هزینه‌های حمل و نقل از مهمترین عواملی است که موجب شده تعداد پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها نسبت به هفته دولت سال قبل از کاهش ۳۴ درصدی برخوردار باشد.

کد خبر: ۳۷٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha