۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
۷۷ درصد صنایع استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

۷۷ درصد صنایع استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند

ایلام- شمس اللهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در حال حاضر ۷۷ درصد کل صنایع استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

عباس شمس اللهی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گازرسانی به ۱۴ شهر، ۳۶۰ روستا و گاز دار کردن هشت شهرک صنعتی استان و ۶۳۳ واحد صنعتی تولیدی معادل ۷۷ درصد کل صنایع گازدار تاکنون در استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام بیان کرد: عملیات گازرسانی به ۷۸ درصد از کل روستاها و ۵۸ درصد از کل شهرهای گازدار استان از بدو تأسیس شرکت گاز استان تا کنون در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

وی تصریح کرد: گازرسانی از خدمات شایان نظام و دولت در رفع محرومیت زدائی استان و تحقق عدالت اجتماعی به شمار می رود.

شمس اللهی افزود : احداث ۱۲ ایستگاه CNG معادل ۵۰ درصد از کل جایگاه های احداث شده در استان در دولت تدبیر و امید مورد بهره برداری قرار گرفته اند که نقش اساسی در کاهش هزینه های حمل و نقل، صرفه جویی در اقتصاد خانواده و جامعه داشته و نیز به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی کمک کرده است.

وی اظهار داشت: اجرای ۲ هزار و ۷۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع معادل ۵۷ درصد از کل خطوط استان و نیز نصب ۵۲ هزار انشعاب گاز و جذب ۹۸ هزار مشترک جدید گاز استان معادل ۵۷ درصد از کل مشترکین استان در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

کد خبر: ۳۶٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha