۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
صنایع کوچک در خنثی سازی تحریم های جهانی تاثیر ویژه دارند
دبیرکل اتاق بازرگانی بندرعباس:

صنایع کوچک در خنثی سازی تحریم های جهانی تاثیر ویژه دارند

هرمزگان- رضایی دبیرکل اتاق بازرگانی بندرعباس با بیان اینکه صنایع کوچک از اهمیت ویژه ای برخودار هستند،گفت: این صنایع در خنثی سازی تحریم های جهانی تاثیر ویژه دارند.

پیام رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار تحریم در همه زمینه‌ها به خصوص صنایع را ظالمانه خواند و اظهار کرد: در سال جاری، تمامی صنایع بزرگ حتی زیرمجموعه هایی از این صنایع، در لیست تحریم قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه وقتی صنعتی همچون فولاد هرمزگان و سایر صنایع مطرح در منطقه به عنوان برند شناخته می‌شوند بدون شک مورد تحریم قرار می‌گیرد، افزود: در چنین شرایطی، این صنایع کوچک هستند که به دلیل شناخته نشدن در سطح جهانی، برخورداری از سرعت کار بالا و برقراری ارتباطات سریع، می‌توانند کمک شایانی به خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمن کنند.

دبیرکل اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: تنها مشکلی که در حال حاضر متوجه صنایع کوچک شده، اغلب «برگشت ارز» این صنایع است، اما در روند کار به عنوان بازوهای اصلی و حرکتی صنایع بزرگ محسوب می‌شوند که در صورت عدم فعالیت این صنایع، اقتصاد دچار مشکل خواهد شد.

رضایی با اشاره به نقش صنایع کوچک در خنثی سازی تحریم‌های دشمن خاطرنشان کرد: صنایع کوچک امروزه در خط مقدم صادرات هستند و با فعالیت خود، تحریم ها را می شکنند.

کد خبر: ۳۶٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha