۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
ترمینال فرودگاه ایلام در تراز بین المللی استاندارد سازی می شود
استاندار ایلام:

ترمینال فرودگاه ایلام در تراز بین المللی استاندارد سازی می شود

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه ترمینال فرودگاه ایلام در تراز بین المللی استاندارد سازی می شود، گفت: امکانات فرودگاه ایلام باید ارتقا داده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر امروز سه شنبه  در حاشیه بازدید از پروژه ترمینال جدید فرودگاه ایلام از استاندارد سازی این فرودگاه در تراز بین المللی خبر داد و گفت: فرودگاه ایلام یک فرودگاه بین المللی است و باید مجموعه سالن ها و امکاناتی که قبلا داشت ارتقا داده شود و در تراز جدید ساخته شوند.

وی با عنوان این مطلب که سالن جدید به مساحت شش هزار متر مربع برای رعایت حال مسافرین و زائران طراحی شده است، اضافه کرد: در کنار سالن یک مجموعه تجهیزات سخت افزاری سرمایشی و گرمایشی نیز طراحی شده است.

استاندار ایلام با اشاره به این موضوع که مناقصه پروژه در سال ۹۶ انجام شده است، گفت: در آن سال عددی بالغ بر ۱۳ تا ۱۴ میلیارد تومان برآورد شده بود که از آن زمان تاکنون افزایش قیمت ها مشمول حال این پروژه شد و بنا به دیگر دلایل از جمله بارندگی های سال گذشته و این اواخر هم کرونا باعث به تاخیر افتادن پروژه شده است.

وی در ادامه گفت: در رایزنی های انجام شده با مسئول فرودگاه های کشور مقرر شده یک گروه فنی برای تجهیز منابع به ایلام فرستاده شود.

سلیمانی‌دشتکی در پایان گفت: با توجه به ضرورت ساخت و ایجاد سالن و محوطه فرودگاه امیدواریم با تزریق منابع بتوانیم حداقل سالن را تا دهه فجر سال جاری آماده و به بهره برداری برسانیم.

کد خبر: ۳۶٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha