۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
احداث فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام در دستور کار وزارت نفت قرار گیرد
استاندار ایلام:

احداث فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام در دستور کار وزارت نفت قرار گیرد

ایلام- استاندار ایلام گفت: بسترهای لازم برای ایجاد فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام آماده و می‌طلبد وزارت نفت در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با وزیر نفت با اشاره به نگاه مثبت دولت و وزارت نفت به استان در توسعه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی گفت: امروز ایلام در این حوزه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد تا جایی که با تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های  نفت و گاز این استان به قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آماده شدن فاز دوم پتروشیمی ایلام، اظهار داشت: با حضور رئیس جمهور و به‌صورت ویدئوکنفراس پروژه بزرگ الفین سیزدهم و چند طرح مهم دیگر افتتاح و بهره‌برداری می‌شود که  نقش حائز اهمیتی در توسعه و اشتغال استان خواهد داشت.

استاندار ایلام  در ادامه خواستار تسریع در انجام دیگر پروژه‌های مهم استان، چون تولید بنزین پرولیز، شهرک صنعتی پائین دستی p.p و فاز دوم میدان نفتی آذر و چنگوله شد و گفت: امروز طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان در دستور کار و در حال اجرا است که برای تسریع و تکمیل آن‌ها نیازمند توجه جدی و تزریق اعتبار لازم هستیم.

 زنگنه وزیر نفت ضمن قول مساعد برای پیگیری خواسته‌ها و مطالبات استاندار ایلام گفت: در راستای ایجاد فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام و همچنین پروژه‌های آذر و چنگوله و ... اقدام خواهیم کرد.

کد خبر: ۳۶٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha