۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
خدمات نظام مهندسی ساختمان گلستان الکترونیکی می شود
رئیس سازمان نظام مهندسی گلستان:

خدمات نظام مهندسی ساختمان گلستان الکترونیکی می شود

گرگان- ابراهیم پور، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از الکترونیکی شدن تمام خدمات این سازمان خبرداد و گفت: یکی از مزیت‌های مهم این سامانه را شفافیت مالی سازمان است.

محمد ابراهیم پور در دیدار با تحریریه خبرگزاری بازار از راه اندازی سامانه الکترونیک خدمات نظام مهندسی ساختمان خبرداد و اظهار کرد: با توجه به قدیمی بودن نرم افزار سازمان و از آنجا که دیگر پاسخگوی نیازها نبود، هیئت مدیره به فکر راه اندازی سامانه جدید افتاد.

وی در توضیح فرایند این سامانه گفت: وقتی یک ارباب رجوع بخواهد پرونده برای ساخت و ساز خود تشکیل دهد، درخواست خود را به دفاتر طراحی ارائه می دهد و سایر فرایند مثل بررسی نقشه ها، ارجاع، مباحث مالی و تائیدیه ها توسط سامانه الکترونیک و با کمک دفاتر طراحی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان تصریح کرد: در این سامانه نقشه ها به صورت دورکاری چک می شوند و قراردادها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی ادامه داد: تمام تراکنش‌های مالی چه پرداخت و چه واریزی های صاحبان ساخت و ساز در بستر اینترنت انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری افراد به بانک یا سازمان نخواهد بود.

رئیس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با بیان اینکه تمام ارکان سازمان شامل بخش آموزش، گاز، واحد پژوهش و سایر واحدها به این سامانه متصل می شوند، اظهار کرد: مبلغی را در خرید این نرم افزار پرداخت کردیم تا درگاه های بانکی و واحدهای الکترونیکی دستگاه‌های دیگر مانند شهرداری ها به این سامانه متصل شود.

وی یکی از مزیت‌های مهم این سامانه را شفافیت مالی سازمان اعلام و بیان کرد: وقتی پول به حساب سازمان واریز می شود توسط بانک به صورت خودکار در حساب مهندسان قرار می گیرد و به حساب آنها واریز خواهد شد.

ابراهیم پور اضافه کرد: توسط روابط عمومی آموزش های مختلف در نظر گرفته شده و روی سایت و کانال قرار می گیرد تا جامعه مخاطب این سامانه که مالکان و مهندسان گرامی هستند با کمترین مشکل از خدمات سامانه بهره ببرند.

کد خبر: ۳۶٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha