۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
۴۶۰ میلیارد تومان پروژه بخش کشاورزی در فارس افتتاح می شود
رئیس جهاد کشاورزی فارس:

۴۶۰ میلیارد تومان پروژه بخش کشاورزی در فارس افتتاح می شود

شیراز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: همزمان هفته دولت، ۱۸۸ پروژه حوزه‌ کشاورزی با حدود ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس، محمدمهدی قاسمی گفت: بهره‌برداری از ۱۸۸ پروژه در هفته دولت، زمینه اشتغال ۴۶۹ نفر را فراهم و منافع آن ۱۱ هزار و ۷۶۸ خانوار را بهره‌مند خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۵۰ مورد از این پروژه‌ها در زمینه مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی است، گفت: از این ۵۰ طرح یک مورد در موضوع آبیاری نوین خواهد بود که بیش از ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی برای آن هزینه شده و ۴۹ طرح دیگر، سازه‌ای بوده و از محل اعتبارات استانی و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۶ هزار و ۷۷۸ میلیون ریال آماده شده است.

او ادامه داد: ۲۴ طرح دیگر در زمینه معاونت بهبود تولیدات گیاهی بوده که برای اجرای آنها ۶۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال تسهیلات بانکی و ۷۴۰ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال آورده بخش خصوصی، هزینه شده است و برای ۱۶۹ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

قاسمی با بیان اینکه ۲۰ طرح در زمینه معاونت تولیدات دامی آماده بهره‌برداری شده است، محل تامین اعتبار این طرح‌ها را از تسهیلات بانکی و آورده بهره‌برداران اعلام کرد.

او همچنین از افتتاح ۶۳ پروژه در بخش عشایر استان فارس با اعتباری بالغ بر ۷۱ هزار و ۱۸۳ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ۵۰ هزار و ۶۶۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی خبر داد و گفت: این طرح‌ها بالغ بر هزار و ۱۳۵ خانوار را منتفع می‌کند. قاسمی گفت: در حوزه منابع طبیعی نیز ۱۲ طرح با ۲۰۵ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار، از محل اعتبارات ملی، آماده افتتاح است که بیش از پنج هزار و 422 خانوار از آن بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر: ۳۶٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha