۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
اجرای ۸۵ درصدی طرح اتصال مدارس خراسان شمالی به شبکه ملی اطلاعات
مدیرکل فناوری اطلاعات خراسان شمالی خبر داد:

اجرای ۸۵ درصدی طرح اتصال مدارس خراسان شمالی به شبکه ملی اطلاعات

بجنورد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه اتصال مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات در سه فاز اول، دوم و سوم خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی، سید علی مرتضوی در جلسه کنترل پروژه‌های طرح USO و مشکلات ارتباطی روستاها با ارائه گزارشی از آخرین روند اجرای پروژه‌های طرح در استان گفت: تعهدات اپراتورها در پروژه‌های USO با توجه به وضعیت کشور و بیماری کرونا که باعث شده است مردم در روستاها و نقاط محروم احساس نیاز بیشتری به پوشش تلفن و اینترنت همراه داشته باشند باید در موعد مقرر انجام شود.

وی افزود: پروژه اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات در چهار فاز ابلاغ و برنامه‌ریزی‌شده و تاکنون با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی بیش از ۸۰۰ مدرسه استان در سه فاز در سطح استان اجراشده است و باقی مدارس در حال رفع مشکلات و اقدام هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی تصریح کرد: در فاز چهارم، اتصال ۵۵۷ مدرسه روستایی به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ‌شده است که دورترین و محروم‌ترین نقاط استان را نیز شامل می‌شود تا از طریق این شبکه دسترسی به محتوا درسی برای تمامی دانش آموزان در جهت  ﺗﺤﻘﻖ ﻋدالت آموزشی فراهم شود.

کد خبر: ۳۵٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha