۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
ریالی از فروش نفت به بستر هزینه های کشور تزریق نمی شود
امام جمعه موقت تهران:

ریالی از فروش نفت به بستر هزینه های کشور تزریق نمی شود

ابوترابی، امام جمعه موقت تهران گفت: قطع رابطه هزینه های کشور با نفت بستری برای جهش و رشد اقتصادی است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران افزود: جهان شرایط ویژه ای دارد و اقتصادهای بزرگ اروپا ۱۰ درصد کاهش رشد اقتصادی را پیش بینی کرده اند. در این شرایط ایران با تحریم های سختی روبروست که اداره کشور در این شرایط بسیار دشوار است اما مردم در کنار مسئولان قرار دارند تا این شرایط را سپری کنند.

وی گفت: اختصاص میلیاردها تومان برای پروزه های عمرانی نشان دهنده بنیه قوی نظام است. در همین دوران سخت تهران به شهری با ظرفیت های بزرگ تبدیل شده است. بنیه علمی و زیر ساخت ها و ظرفیت مدیریتی کشور و همراهی مردم مسیر حرکت را هموار کرده است.

ابوترابی افزود: قطع رابطه هزینه های کشور با نفت بستری برای جهش و رشد اقتصادی است. ما در دوره تحول قرار داریم و ریالی از فروش نفت به بستر هزینه های کشور تزریق نمی شود که بستر تحولی نو در کشور است. عزم و اراده مردم بر عزم نظام سلطه پیروز میشود و کشور در مسیر تحول به سمت جلو پیش می رود.

وی گفت: امروز مدیریت شهر تهران نیاز به همراهی دولت و نهادهای نظامی و دفاعی و قضایی دارد ما باید از همه ظرفیت ها در جهت افزایش سرمایه های اجتماعی حرکت کنیم.

ابوترابی افزود: ایران جزو چند کشوری است که درباره بیماری کرونا امار درستی ارائه می کند که این اتفاق هم در نتیجه در اختیار داشتن زیرساخت های بهداشت و درمان این اتفاق رخ داده است ما با ضوابط حداقلی در حال عبور از این بحران هستیم. ما کمترین محدودیت ها را اعمال کرده ایم و این به علت در اختیار داشتن زیرساخت های قوی و کادر درمان موفق و متخصص رخ داده است.

کد خبر: ۳۵٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha