۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
 ۶۳۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه روستایی در اردبیل پرداخت شد
رئیس صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل:

۶۳۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه روستایی در اردبیل پرداخت شد

اردبیل- رئیس صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل از پرداخت ۶۳۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید در اردبیل از محل قانون حمایت از اشتغال پایداری روستایی و عشاریری خبر داد.

به گزارش بازار، هادی بابائی مهر  با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق استان در پرداخت تسهیلات گفت: با توجه به ماموریت اصلی صندوق در بحث اشتغال و کمک به فضای کسب و کار؛ صندوق کارآفرینی امید از طرح های معرفی شده دستگاه های اجرایی استان، از نظر توجیه فنی و اقتصادی بررسی های لازم را انجام و در جهت ایجاد اشتغال پایدار از طرحهای اولویت دار حمایت مالی می کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق استان در سالهای گذشته گفت: صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل از شروع قانون حمایت از اشتغال روستایی تا کنون تعداد ۹۰۲ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ۶۳۶ میلیارد ریال در بخشهای مختلف پرداخت کرده است.

بابائی مهر افزود: این صندوق تسهیلات مذکور را در راستای حمایت از جوانان جویای کار در حوزه های تولیدی، گردشگری و توریسم، فرآوری و بسته بندی، پرورش دام و طیور، تولید محصولات کشاورزی و سایر بخشهای اشتغالزا پرداخت کرده است.

کد خبر: ۳۵٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha