۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
استان سمنان پائین‌ترین تلفات برق را دارد/ صرفه‌جویی پیش‌نیاز اقتصاد مقاومتی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان:

استان سمنان پائین‌ترین تلفات برق را دارد/ صرفه‌جویی پیش‌نیاز اقتصاد مقاومتی

سمنان- موسوی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان از کاهش اتلاف برق به‌عنوان یک سیاست این شرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی اقتصادی یادکرد و گفت: تلفات برق در استان از میانگین کشوری پائین‌تر است.

سید محمد موسوی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه خوشبختانه به دلیل همکاری مشترکان و همچنین اقدامات صورت گرفته در سطح استان سمنان میزان تلفات برق و انرژی الکتریکی نسبت به میانگین کشوری کمتر است، بیان کرد: کاهش تلفات در زمره سیاست‌های شرکت برق سمنان است.

وی بابیان اینکه این سیاست در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود، بیان کرد: صرفه‌جویی درواقع پیش‌نیاز رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از تلفات برق به‌عنوان یک دغدغه همیشگی در سطح کشور و حتی جهان یادکرد و گفت: کاهش تلفات در کنار توزیع و تأمین پایدار انرژی برق یکی از مهم‌ترین دستاوردها و سیاست‌های شرکت برق سمنان است.

موسوی زاده میزان تلفات برق در استان سمنان را شش درصد دانست و تصریح کرد: این میزان از میانگین کشوری به‌مراتب کمتر است.

وی تحول مهندسی و فناوری را یک‌راه دیگر کاهش همین میزان تلفات اندک در سطح استان سمنان برشمرد و توضیح داد: می‌توان باکار جهادی در کنار مهندسی درست و برنامه‌ریزی به این مهم دست‌یافت.

کد خبر: ۳۴٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha