۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
تیم های شتاب دهنده شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها حمایت می شوند
معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

تیم های شتاب دهنده شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها حمایت می شوند

ورامین- معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: تیم های شتاب دهنده شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها حمایت می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری عصر دوشنبه با حضور در مراسم افتتاح مرکز نوآوری ورامین اظهار داشت: این مراکز به عنوان شتاب‌دهنده از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها حمایت کرده و با پشتیبانی چندماهه از ایده‌های خلاق، آن‌ها را تا نهایی شدن و عرضه به بازار همراهی می‌کنند.

ستاری با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این مرکز در شهرستان ورامین، فصل جدیدی از پیشرفت و توسعه به ویژه در حوزه اشتغال جوانان تحصیلکرده آغاز می‌شود گفت: ورامین دارای پتانسیل ها و ظرفیت های زیادی است که مسئولین و مردم این منطقه برای داشتن امکانات باید مطالبه گری بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مرکز ایجاد شده برای رشد و توسعه شهر مورد مناسبی است افزود: در این حوزه باید بیشتر فعالیت شود و ورامین به رشد و توسعه بیشتر نیاز دارد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: برای تجهیز و فضا سازی و ایجاد زیرساخت این مرکز تمام تلاش خود را خواهیم کرد و تمام هزینه های بازسازی این محموعه پرداخت خواهد شد و استاندارد های باید این مرکز را به یک مرکز نمونه تبدیل کند.

ستاری بیان داشت: ایده های کشاورزی بسیار خوبی در این شهرستان با توجه به زمینه ای دارد موجود می باشد که نیاز مند پیاده سازی هستند و در این راستانیز هر کمکی که بتوانیم انجام خواهیم داد و مبالغی برای تیم هایی که بخواهند رشد کنند در نظر گرفته خواهد شد.

وی اظهار داشت: ورامین در حوزه کشاورزی که مختص این منطقه است به شتاب دهنده نیاز دارد و می توان در حوزه های گردشگری و آی تی نیز فعالیت هایی صورت بگیرد و از تیم های شتاب دهنده حمایت خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر این که باید اراده برای کمک به جوانان وجود داشته باشد اظهار داشت: اگر اکوسیستم و زیست بوم برای جذب و بهره برداری از جوانان وجود داشته باشد شهرستان رشد بیشتری خواهد داشت.

ستاری گفت: کارآفرینی باید به عنوان یک اصل و ارزش در نظر گرفته شود و نباید به استخدام شدن به چشم یک مزیت نگاه کرد و باید جوانان بتوانند جامعه و محیط زیست خود را متحول کنند.

کد خبر: ۳۴٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha