۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
سرمایه گذاری بنیاد برکت فرصتی برای توسعه گیلان فراهم می کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان:

سرمایه گذاری بنیاد برکت فرصتی برای توسعه گیلان فراهم می کند

رشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: سرمایه گذری بنیاد برکت در طرح های اقتصادی و زیرساختی استان فرصتی مناسب برای توسعه استان فراهم می کند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، آرش فرزام‎صفت در جلسه جمع‌بندی طرح‎های پیشنهادی استان برای مشارکت با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: سرمایه گذاری این بنیاد در طرح های عمرانی، زیرساختی، مشارکتی و نیز طرح های اجتماع محور و مشاغل خانگی، فرصت مناسبی برای استفاده فعالان اقتصادی گیلان فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه در قالب ساخت مسکن محرومان و مدارس، خانه عالم و مساجد از ظرفیت بنیاد برکت استفاده خواهد شد، افزود: در سفر اخیر تیم اقتصادی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به گیلان، طرح های اقتصادی و عمرانی نیازمند مشارکت از دستگاه های اجرایی استان اخذ شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان همچنین استفاده از ظرفیت بنیاد برکت برای طرح های کوچک محرومیت زدایی در شهرستان ها بویژه شهرستان کمتر توسعه یافته شفت را از ظرفیت های بالقوه استان ذکر کرد.

جلسه برنامه ریزی برای انجام سرمایه گذاری و اجرای پروژه های عمرانی، محرومیت زدایی، اجتماعی و بنگاه‌های اقتصادی در حال رکود استان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت،به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

کد خبر: ۳۴٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha