۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
بررسی راه‌اندازی صندوق ذخیره بسیجیان در اتاق اصناف بندرعباس
با حضور رئیس اتاق اصناف هرمزگان صورت گرفت؛

بررسی راه‌اندازی صندوق ذخیره بسیجیان در اتاق اصناف بندرعباس

بندرعباس- نشست مشترک هیئت رئیسه اتاق اصناف و معاونت نیروی‌انسانی بسیج سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با هدف راه‌اندازی صندوق ذخیره بسیجیان بازار به همت حوزه مقاومت مالک اشتر در اتاق اصناف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالمجید جلالی رئیس اتاق اصناف هرمزگان ظهر امروز  در محل این اداره در ابتدای نشست ضمن تبریک دهه ولایت و تولد امام موسی ابن جعفر (ع) اظهار داشت: تمام کسبه و بازاریان استان در قالب اعضای بسیج عضو پایگاه‌های ۴۲ گانه اتاق اصناف و تحت حمایت و نظارت حوزه مقاومت بسیج اصناف مالک اشتر فعالیت دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: به لطف انقلاب و نظام اسلامی حمایت‌های مناسبی برای جامعه بسیج و عامه مردم فراهم شده و عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان با هدف جذب خدمات بیشتر سبب افزایش انگیزه در این قشر گردیده است.

سرهنگ حسین زعیمی معاون نیروی انسانی سپاه امام سجاد(ع) نیز در ادامه این نشست ضمن تشریح  برنامه های صندوق ذخیره بسیجیان اظهار داشت: تمام خدمات موجود در این بخش برای استفاده بسیجیان در نظرگ رفته شده است.

وی با بیان اینکه طرح نظام جامع خدمات بسیجیان در راستای افزایش تشویقات در آینده نزدیک رونمایی می شود افزود: فاز نخست این خدمات در قالب بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده که تهیه و تکمیل پرونده متقاضیان نخستین گام ارائه این خدمات محسوب می شود.

معاون نیروی انسانی سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: این معاونت آمادگی ارائه خدمات به همه بسیجیان به ویژه بسیجیان حوزه اصناف و بازار را دارد و تلاشمان بر سرعت بخشیدن به ارائه خدمات به جامعه هدف است.

سرهنگ زعیمی موسسه بسیجیان را به عنوان کارفرمای اجرای این طرح معرفی کرد و تاکید داشت: بسیجیان متقاضی حوزه اصناف با ارائه لیست باید جهت پرداخت حق بیمه اقدام کنند.

وی در ادامه از رایزنی مجموعه برای تخصیص یارانه جهت پرداخت حق بیمه بسیجیان در راستای حمایت از طرح بیمه تامین اجتماعی بسیجیان خبر داد و گفت: ایجاد درمانگاه‌های تخصصی بسیجیان در تمام شهرستان های هرمزگان یکی دیگر از ماموریت های سپاه در استان هاست.

مسعود محمد شاهی نائب رئیس اول اتاق اصناف مرکز هرمزگان نیز در ادامه این نشست ضمن تاکید بر افزایش تلاش مدیران برای ارائه خدمات به جامعه هدف اظهار داشت: بسیجیان اصناف و بازاریان همواره چه در زمان مبارزات انقلاب، جنگ تحمیلی و حوادث غیر مترقبه همراه و پشتیبان مردم و نظام بوده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه بالغ بر ۴۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت دارد افزود: به طور متوسط در هر واحد صنفی دونفر کارگر بدون هیچ پشتوانه حمایتی فعالیت دارد که نیازمند تدبیر است.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران اجرای طرح بیمه تکمیلی برای بسیجیان اصناف را مسبب افزایش انگیزه دانست و تصریح کرد: تعامل با بازاریان توسط بسیج و سپاه به ایجاد آرامش و امنیت در این قشر پر تلاش منتهی می شود.

کد خبر: ۳۴٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha