۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
تخفیف ویژه اتاق اصناف هرمزگان برای صدور پروانه کسب در محله آیت‌الله غفاری
در راستای عمل به دستور رئیس کل دادگستری هرمزگان انجام شد

تخفیف ویژه اتاق اصناف هرمزگان برای صدور پروانه کسب در محله آیت‌الله غفاری

هرمزگان- رئیس اتاق اصناف بندرعباس در راستای عمل به ضرب العجل رئیس کل دادگستری هرمزگان برای رفع مشکلات و توسعه محله آیت الله غفاری از اعلام آمادگی اتاق و اتحادیه‌های صنفی بندرعباس جهت ارائه تخفیف ویژه صدور پروانه کسب و تولید اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالمجید جلالی بعد از ظهر یکشنبه طی نشستی با روسای اتحادیه‌های صنفی در پی دستور مقام عالی قضایی استان هرمزگان مبنی بر کمک دستگاه های اجرایی شهرستان برای ارائه خدمات ویژه حوزه خود به ساکنان محلات محروم با ایجاد امکانات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اشتغال با هدف کاهش میزان آسیب ها اظهار داشت: اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی برای کمک به توسعه محلات و مناطق محروم و رفع مشکلات شهروندان اعلام آمادگی دارد.

وی در ادامه تسهیل در ایجاد فضای کسب و کار و تولید اشتغال را مهمترین اقدام حمایتی اتاق اصناف برای کمک به توسعه محلات محروم دانست و افزود: روسای اتحادیه های صنفی تخفیف در صدور پروانه کسب و کار طبق ضوابط و برابر با مصوبه کمیسیون نظارت را برای متقاضیان صنفی در این محلات لحاظ کنند.

رئیس اتاق اصناف بندرعباس در پایان ضمن اشاره به پای کار بودن اصناف و بازاریان هرمزگان در صحنه حمایت از محرومین و نیازمندان تاکید کرد: احداث مسجد اصناف در محلات حاشیه ای شهر اجرای طرح هر کاسب یک دانش آموز، مشارکت در طرح کمک های مومنانه و... از جمله اقدامات اخیر اتاق در قالب حمایت از اقشار مختلف طی سنوات اخیر است.

کد خبر: ۵۲٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha