۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
۸۰ درصد لوازم یدکی موجود در بازار تقلبی است/ جلوگیری از توزیع اقلام بی‌کیفیت
رئیس سازمان صمت زنجان:

۸۰ درصد لوازم یدکی موجود در بازار تقلبی است/ جلوگیری از توزیع اقلام بی‌کیفیت

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد لوازم یدکی موجود در بازار، چینی و یا تقلبی است و باید جلوی توزیع اقلام بی‌کیفیت و تقلبی از مرکز گرفته شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، گفت: امروز یکی از مشکلاتی که در عرضه کالا مشاهده می‌شود، مربوط به لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین است.

وی اظهار کرد: افزود: متاسفانه در این خصوص فاکتوری از سوی فروشندگان به خریداران ارائه نمی‌شود و این خود دغدغه اصناف را چند برابر کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان گفت: لوازم یدکی با مشکلی جدی دیگری از جمله وجود کالاهای تقلبی در بازار است مواجه است که باید جلوی عرضه آنها گرفته شود.

فغفوری تاکید کرد: افزایش بی‌رویه قیمت لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین در بازار هم از دیگر مشکلات لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین است و توزیع نشدن این لوازم توسط کارخانه‌های تولیدکننده عامل این مشکل شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد لوازم یدکی موجود در بازار، چینی و یا تقلبی است و باید جلوی توزیع اقلام بی‌کیفیت و تقلبی از مرکز گرفته شود  و اجازه توزیع این اقلام به فروشندگان داده نشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، برنظارت لازم از مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو در استان تاکید کرد و افزود باید لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی از چرخه خارج شود.

کد خبر: ۳۴٬۵۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha