۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
بررسی وضعیت تکنیکال برکت؛ اصلاح قیمتی تا چه زمانی ادامه دارد؟
تحلیل نمادهای بورسی؛

بررسی وضعیت تکنیکال برکت؛ اصلاح قیمتی تا چه زمانی ادامه دارد؟

بررسی وضعیت تکنیکال برکت نشان می دهد این نماد حداقل یک روز و حداکثر هشت روز کاری دیگر می تواند در اصلاح قیمتی قرار بگیرد.

وحید بلالی؛ بازار: برکت از نمادهای گروه دارویی است که چند وقت گذشته با صف خرید سنگین مواجه بوده و در معاملات امروز و چهارشنبه به محدوده صف فروش تغییر جهت داده است، برای بررسی دقیق و زمان احتمالی بازگشت آن را بررسی می کنیم:

برکت در دو روز گذشته منفی شده و به حمایت ۲۳ درصد فیبوناچی رسیده است، این حمایت قوی را اگر نتواند حفظ کند احتمال ریزش تا محدوده ۳۸ درصد یعنی قیمت ۳۷۰۰ تومان وجود دارد.

برکت الگوی صعود قوی و سه روز منفی برای تجدید قوا را در معاملات قبلی خود داشته و احتمال منفی شدن این نماد در معاملات فردا و مثبت شدن در معاملات سه شنبه وجود دارد، اگر بتواند این الگو را تکرار کند باز هم پرقدرت به پیش خواهد رفت.

برکت در تایم فریم هفتگی واگرایی پول هوشمند را نشان می دهد و تا زمانی که استوک استیک و پول هوشمند از ناحیه اشتیاق خرید خارج نشوند مشکلی پیش نمی آید و این الگو تنها برای تجدید قوا در نظر گرفته خواهد شد اما اگر این ریزش ادامه دار باشد می تواند تا ۹ روز کاری ادامه یابد.

بررسی استوک استیک برکت نکته جالبی را مشخص می کند، این نماد در معاملات فردا یا پس فردا به نقطه حساس و کف حمایتی خود در استوک استیک رسیده و می تواند با ایجاد یک الگوی کف در استوک استیک باز هم رشدی دیگر را به ارمغان بیاورد، از دست دادن این کف حمایتی کار را سخت کرده و اصلاح را حداقل تا ۷ روز کاری دیگر تمدید می کند.

کد خبر: ۳۴٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha