۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
متقاضیان ودیعه مسکن در مرکزی از فردا ثبت نام خود را تکمیل کنند
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی:

متقاضیان ودیعه مسکن در مرکزی از فردا ثبت نام خود را تکمیل کنند

اراک- مرزبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: متقاضیان ودیعه مسکن در این استان از فردا اقدام به تکمیل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

احمد مرزبان در گفتگو با خبرنگار بازار، از تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن در استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: متقاضیان به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیانی که پیامک دریافت کرده اند با توجه به آخرین رقم سمت راست  از کدملی به شرح ذیل از ساعت ۱۱ صبح روزهای مشخص شده با مراجعه به سامانه  mrud.tem.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

مرزبان افزود: بر همین اساس  زمان تعیین شده برای متقاضیان بر اساس آخرین رقم سمت راست از کد ملی به قرار زیر تعیین شده است:

آخرین رقم (۴)=تاریخ مراجعه ۱۴ مردادماه

آخرین رقم (۲و۳)=تاریخ مراجعه ۱۵ مردادماه

آخرین رقم (۱)=تاریخ مراجعه ۱۶ مردادماه

آخرین رقم (۵و۶و۷)=تاریخ مراجعه ۱۷ مردادماه

آخرین رقم (۸و۹و۰)=تاریخ مراجعه ۱۸ مردادماه

همه افراد جامانده =تاریخ مراجعه ۲۰ مردادماه

گفتنی است که ثبت نام برای دریافت تسهیلات متقاضیان ودیعه مسکن از چهار مرداد همزمان در سراسر کشور در سایت tem.mrud.ir آغاز شد و تا نهم مرداد ماه نیز ادامه داشت.

بر این اساس سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در مناطق شهری کشور، برای تهران ۵۰ میلیون تومان، سایر کلانشهرها ۳۰ میلیون تومان و دیگر شهرها ۱۵ میلیون تومان مشخص شده و تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا است.

لازم به ذکر است که این تسهیلات با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجرین واجد شرایط پرداخت می‌شود و در دوره قرارداد فقط سود تسهیلات از سوی مستاجران پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

کد خبر: ۳۳٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha