۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش می یابد
در گفتگو با بازار عنوان شد

پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش می یابد

یاسوج- کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش می یابد.

حسین کلانتری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در راستای افزایش پروازها در فرودگاه و استفاده از ظرفیتهای فرودگاه یاسوج، ترکیبی از هواپیمای «ای تی آر ۷۲ » و فوکر ۱۰۰ که به تازگی وارد کشور شده به خط هوایی استان افزوده می شود.

وی با بیان اینکه  این اضافه شدن با آزمایش مسیر انجام می شود، گفت: گروه عملیاتی این مسیر پرواز را چک می کنند و با تایید گروه، به دنبال دو بار پرواز در روز در این فرودگاه هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این فرودگاه، به لحاظ زیر ساختی قابلیت روزانه حداقل پنج پرواز مختلف را دارد، تصریح کرد: طی سالهای گذشته طرح توسعه‌ فرودگاه تکمیل شده و در پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه نیز حجم عملیات خاکریزی یک میلیون و ۳۰۰ مترمکعبی انجام شده است.

کلانتری افزود: طول باند فرودگاه از ۲ هزار و ۶۰۰ متر به ۳ هزار و  ۳۰۰متر رسیده و نشست و برخاست هواپیماهای جت با رده بدنه متوسط مانند هواپیمای فوکر به علت افزایش میزان فشردگی آسفالت باند فرودگاه از ۲۶ به ۴۶ میسر شده است.

وی اظهار داشت: در گذشته پروازها در استان دو روز در هفته انجام می شد که ما به دنبال برقراری پروازهای روزانه در مسیر تهران- یاسوج هستیم.

کد خبر: ۳۳٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha