۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
پرداخت ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به متقاضیان ثبت نام شده در سامانه «کارا»
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خبر داد:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به متقاضیان ثبت نام شده در سامانه «کارا»

همدان - توصیفیان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به متقاضیان ثبت نام شده از استان همدان در سامانه «کارا» پرداخت شده است.

سید احمد توصیفیان در گفتگو با بازار با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا تعداد ۱۴ هزار و ۶۶۵ نفر از استان همدان برای دریافت بیمه بیکاری در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۳۸ نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مقرری ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه این افراد پرداخت و به حسابشان واریز شده است، در خصوص تسهیلات حمایتی کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا نیز گفت: تاکنون تعداد ۹ هزار و ۴۹۵ متقاضی دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

وی گفت: این تعداد متقاضی درخواست یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات را داشته اند و تاکنون به یک هزار و ۵۱۹ پرونده درخواست تسهیلات مبلغ ۱۳۳ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل استان همدان پرداخت شده است.

احمد توصیفیان در خصوص پرداخت تسهیلات اظهار کرد: این اقدام با سرعت عمل بیشتری توسط بانک‌های عامل در حال انجام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان سهم استان همدان از تسهیلات حمایتی دولت را ۸۰۴ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: نام نویسی برای دریافت این تسهیلات به پایان رسیده که در صورت تمدید به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر: ۳۲٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha