۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان سرمایه‌گذاری در زاهدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان سرمایه‌گذاری در زاهدان

زاهدان - نخعی، فرماندار زاهدان گفت: بیش از ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرستان زاهدان تا پایان سال ۹۸ پرداخت می شود.

ابوذر مهدی نخعی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: از ابتدای پرداخت تسهیلات با عنوان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از محل صندوق توسعه ملی و تسهیلات فراگیر اشتغال تا پایان سال ۹۸، بیش از ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان سرمایه‌گذاری در زاهدان پرداخت شده که منجر به ایجاد بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر شغل در این شهرستان شده است.

وی با اشاره به اینکه این مقدار شامل ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات فراگیر و بیش از ۶۵ میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از محل صندوق توسعه ملی بوده است، افزود: امیدواریم پیگیری این روند در سال جاری و با اولویت تعیین تکلیف طرح های موجود در کارتابل دستگاه‌های اجرایی و بانکها با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار زاهدان با اشاره به تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده برای کارفرمایان در قالب سیاست‌های فعال بازار کار، خواستار ورود جدی دستگاه‌های اجرایی صادر کننده مجوز به تشویق و ترغیب کارفرمایان جهت بهره‌مندی از آن و ارائه گزارش اقدامات در این خصوص بصورت ماهانه به فرمانداری و دبیرخانه کارگروه شد.

کد خبر: ۳۲٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha