۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
۸۲۲ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان انجام شد/ تشکیل ۵۸ پرونده تخلف
معاون سازمان صمت استان سمنان:

۸۲۲ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان انجام شد/ تشکیل ۵۸ پرونده تخلف

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اجرای ۸۲۲ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان گفت: در این بازرسی‌ها ۵۸ پرونده تخلف تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه در تیرماه سال جاری ۸۲۲ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان انجام‌شده است، اظهار داشت: در این بازرسی‌ها ۵۸ پرونده تخلف در استان تشکیل شد.

وی با اشاره اینکه کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری از مهم‌ترین عناوین تخلفی بود که در این مدت ثبت‌شده است، تصریح کرد: این پرونده‌ها به ارزش ریالی ۲۴۹ میلیون ریال تشکیل شد و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کشف ۳۱۷ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کشف ۳۱۷ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه در هشت واحد نانوایی سمنان خبر داد و افزود: این تعداد کیسه آرد به ارزش ریالی ۱۷۲ میلیون ریال کشف‌شده است.

یحیایی با تأکید بر اینکه ارتقای سطح کیفی و کمی نان‌های تولیدی استان مهم‌ترین رویکرد بازرسان سازمان صمت در بازرسی از واحدهای خبازی استان بود، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین نظام صنفی و مشتری مداری باید در اولویت کسبه به‌ویژه نانوایان قرار گیرد.

وی بابیان اینکه با واحدهایی که نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌کنند به‌شدت برخورد می‌شود، تأکید کرد: آحاد مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌های سطح استان مراتب را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

کد خبر: ۳۲٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha