۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
 نمایشگاه فروش بهاره در بوشهر از نیمه اسفند برگزار می‌شود/ برنامه‌ریزی برای تنظیم بازار شب عید
در راستای کنترل قیمت‌ها؛

نمایشگاه فروش بهاره در بوشهر از نیمه اسفند برگزار می‌شود/ برنامه‌ریزی برای تنظیم بازار شب عید

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای کنترل قیمت‌ها در روزهای پایانی سال نمایشگاه فروش بهاره در شهر بوشهر از ۱۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

سید حسین حسینی‌ در گفت‌وگو با بازار اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بهاره یکی از برنامه‌های بسیار مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت در ایام پایانی سال است که مایحتاج موردنیاز مردم را تأمین می‌کند.

وی از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در شهر بوشهر از ۱۴ اسفندماه خبر داد و افزود: این نمایشگاه تا ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تنظیم بازار شب عید را به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه، جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به ویژه در ایام پایانی سال است.

حسینی بابیان اینکه کنترل جدی بر روی قیمت‌ها و کیفیت اجناس ارائه‌شده در این نمایشگاه صورت می‌گیرد تصریح کرد: قیمت غرفه‌ها با توجه به تمهیدات صورت گرفته و برای استقبال تولیدکنندگان و متقاضیان نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری دارد.

وی بابیان اینکه برای جلوگیری از ورود کالای باکیفیت پایین و فاقد کیفیت در نمایشگاه نظارت تشدید می‌شود تصریح کرد: در نمایشگاه بهاره کالاهایی که مشمول تنظیم مانند مرغ و برنج بازار است عرضه می‌شود.

حسینی اضافه کرد: برای تنظیم بازار، برنامه‌ریزی‌ها به صورتی است که اصناف فروش فوق‌العاده و حراج نیز در ایام عید نوروز داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین میوه شب عید استان بوشهر صورت گرفته و حدود ۸۰۰ تن میوه شامل ۵۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب تأمین و ذخیره خواهد شد.

کد خبر: ۳٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha