۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
متقاضیان رد شده مرحله اول اقدام ملی مسکن استان مرکزی تا ۱۳ تیر اعتراض خود را ثبت کنند
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی:

متقاضیان رد شده مرحله اول اقدام ملی مسکن استان مرکزی تا ۱۳ تیر اعتراض خود را ثبت کنند

اراک- مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در مرحله اول آبان ماه ثبت نام کرده و حائز شرایط شناخته نشدند، تا ۱۳ تیر می توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

احمد مرزبان در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص با بیان این که دولت در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد را تا پایان سال ۱۴۰۰ تعهد کرده است، اظهار داشت: ۲۳ هزار و ۱۹۳ نفر در استان مرکزی در هر دو مرحله طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: از میان این ثبت نام کنندگان پنج هزار و ۱۴۷ نفر مدارک خود را تکمیل کردند، که تقاضا داریم، افراد باقیمانده هرچه سریع تر مدارک خود را در سامانه تکمیل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی همچنین در پاسخ به این سوال در خصوص نحوه تعیین تکلیف متقاضیان طرح  اقدام ملی مسکن که در مرحله اول آبان ماه ثبت نام کرده و حائز شرایط شناخته نشدند، نیز گفت: این افراد تا روز جمعه ۱۳تیر ماه فرصت دارند، تا با مراجعه به بخش مشاهده درخواست در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن اعتراض خود را ثبت کنند.

مرزبان در مورد وضعیت طرح و میزان پیشرفت آن نیز اظهار داشت: در حال حاضر مراحل پالایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول در حال اتمام است.

وی ادامه داد: مراحل پالایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله دوم نیز در حال انجام است و پس از اتمام پالایش اطلاعات وارد فاز دوم و قرعه کشی خواهیم شد.

کد خبر: ۳۲٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha